Як у Вінниці проходила “Школа гостинності”

Протягом вересня вінницькі ресторатори та готельєри дізнавалися, як вивести сервіс на новий якісний рівень, як сформувати концепцію закладу та як відповідати міжнародним стандартам. 
Багатомодульний тренінг «Школа гостинності» тривав з 8 до 30 вересня. У рамках заходу 20 учасників і учасниць із числа власників та керівників вінницьких ресторанів, готелів і кав’ярень переймали досвід провідних українських спеціалістів та спеціалісток сфери гостинності. Захід організований за підтримки Вінницької міської ради, за ініціативи Центру інформаційної підтримки бізнесу м. Вінниці, заснованого на базі Business People Club у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. 


«Школа гостинності ― унікальний проєкт для Вінниччини, спрямований на розвиток сфери HoReCa. Навчальний курс допомагає рестораторам вдосконалювати та розвивати свій бізнес або створювати нові креативні й атмосферні заклади, що стануть відомі на всю Україну», ― зазначила президентка Центру інформаційної підтримки бізнесу м. Вінниці Надія Лисецька. 


30 вересня після завершення Школи гостинності учасники й учасниці отримали сертифікати. Заступник Вінницького міського голови Андрій Очеретний наголосив, що таке навчання ― не лише підвищення кваліфікації та обмін досвідом, а й корисний нетворкінг. 
«Надзвичайно цінним є те, що ви не зупиняєтеся ні на мить і з кожним днем все більше розвиваєте свій бізнес. Багатомодульний тренінг «Школа гостинності», проведення якого вже стало традицією у Вінниці, ― це чудова можливість дізнатися про нові успішні бізнес-кейси та реальні технології, які покращать вашу роботу, а в подальшому підвищать конкурентоспроможність та впізнаваність закладів сфери гостинності нашого міста», ― зазначив Андрій Очеретний.


Всього під час Школи гостинності відбулося вісім навчальних модулів, своїм досвідом поділилися десять провідних експертів та експерток сфери гостинності. Так, ресторатор, підприємець, ідейний-основоположник мережі Чашка Espresso-bar Ігор Сухомлин та бізнес-тренерка, співвласниця першої української онлайн-школи для готелярів Bee SMART Юлія Косенко розповіли, як стати більш впізнаваним за менші кошти; технологиня громадського харчування, консультантка у сфері #HoReCa, ініціаторка проєкту «Кулінарна школа Боско» Оксана Черепанич поділилася досвідом, як віднайти унікальність і концептуальність закладу; співвласник True Burger Bar та Hendrick’s bar, тренер-консультант у сфері HoReCa, розробник підручників для співробітників ресторанів Олександр Мусатов акцентував увагу та тому, як побудувати ефективну організаційну структуру закладу; експертка з продажу та сервісу, сертифікована бізнес-тренерка Оксана Марусич розповіла про управління сервісом і атмосферою закладу. 


Також в учасників Школи гостинності була можливість дізнатися з перших вуст успішні кейси роботи у сфері гостинності від CEO-агентства Red Berry, бізнес-тренерки, HR-консультантки Ольги Добровольської; директора з розвитку та міжнародної співпраці асоціації кулінарів «Західна шеф група», засновника та члена правління Українського кулінарного союзу, засновника гастрономічного проєкту «13 шефів» Андрія Валового;  голови ГО «СФЕРО» (спілка фермерських та енергетичних ринкових операторів), бізнес-тренера, спеціаліста з аудиту систем безпеки якості харчових продуктів Олександра Сологуба; маркетологині Business People Club і Центру інформаційної підтримки бізнесу м. Вінниці, експертки Бізнес-академії РМВА Дарії Радзіковської.

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin