Вінницький стандарт гостинності: у місті стартує освітній проект для гідів, рестораторів та готельєрів

У Вінниці запустили проект «Вінниця стандарт гостинності», який передбачає серію освітніх заходів для гідів, рестораторів і готельєрів. Проект спрямований на підвищення навичок і посилення онкурентоспроможності малого та середнього підприємництва Вінниці у сферах туризму та гостинності. Триватиме проект до кінця 2020 року.

Про це йдеться на сайті Вінницької міської ради.

Проект передбачає серію освітніх заходів для гідів, рестораторів та готельєрів з метою підвищення їх навичок, кваліфікації і посилення конкурентоспроможності малого та середнього підприємництва Вінниці у сферах туризму та гостинності. 

Вінниця має значний туристичний потенціал, який обумовлений зручним географічним розташуванням, наявністю туристичних об’єктів, перспективами розвитку тематичного туризму. Туризм є невід’ємною складовою розвитку економіки міста Вінниці.

Проект «Вінницький стандарт гостинності» має на меті посилення конкурентоспроможності малого та середнього підприємництва Вінниці у сферах туризму та гостинності за рахунок підвищення кваліфікації та навичок гідів і представників готельно-ресторанної сфери.  Проект реалізовує громадська організація «Спілка підприємців «СТІНА» за підтримки канадського проекту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС) в партнерстві з департаментом маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради.

«Для того, щоб досягти поставленої мети, до кінця року ми запланували низку освітніх і комунікаційних заходів для посилення конкурентоспроможності та розвитку малого підприємництва в туристичній сфері, вдосконалення якості сервісу гідів, готелів та ресторанів, вироблення Вінницького стандарту гостинності, і найголовніше – для консолідації середовища туристичної сфери», – зазначив керівник проекту, голова ГО “Спілка підприємців “СТІНА” Олександр Печалін


Вінницький стандарт гостинності стартуватиме з освітніх заходів для гідів. В рамках проекту «Вінницький стандарт гостинності» відбудеться бізнес-тренінг «Школа гідів 2.0: як започаткувати успішний туристичний стартап». Враховуючи карантинні обмеження, навчання відбудеться дистанційно. 

«У Вінниці сформовано середовище тих, хто прагне реалізувати себе в гідівській роботі. Однак вони потребують ґрунтовних знань у тому, що стосується розвитку підприємницької діяльності, механізмів оподаткування та інструментів просування туристичного продукту. Саме ці аспекти розкриє бізнес-тренінг “Школа гідів 2.0”. Окрім того, враховуючи ситуацію з пандемією та вжитими карантинними обмеженнями, до програми навчального заходу включені теми створення онлайн-контенту, а також антикризового відновлення», – пояснив директор департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради Олександр Вешелені. 

Для рестораторів та готельєрів у червні буде проведений навчально-практичний курс «Створення бізнес-асоціації», під час якого представники сфери гостинності здобудуть практичні навички з розбудови, стратегічного планування, комунікації та управління бізнес-асоціацій.

«Сьогоднішня криза, спричинена пандемією, та вимушено вжиті карантинні заходи чи не найбільшого удару завдали по ресторанному та готельному бізнесу. У цих умовах питання консолідації є ключовим. Сфері гостинності нашого міста необхідно об’єднатися, щоб єдиним цілим відстоювати власні інтереси», – підкреслив керівник проекту Олександр Печалін.


Окрім того, для рестораторів та готельєрів в рамках проекту заплановані: практична сесія «Дизайн мислення» для вироблення Вінницького стандарту гостинності; навчально-практичні курси для офіціантів та персоналу готелів «Щирий сервіс», а також форум «Meet up гостинності» для налагодження співпраці між сферою гостинності та гідами. Для гідів відбудуться мовні курси, направлені на підвищення мовленнєвої компетенції у сфері туризму та методику проведення екскурсій для англомовних груп.

Проект триватиме до кінця 2020 року.

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin