Для працівників соціальних служб Вінниці провели тренінг про етичне спілкування з ветеранами

Фахівці соціальної сфери Вінниці продовжують підвищувати кваліфікацію, беручи участь у різних тренінгах для вдосконалення роботи та покращення якості надання послуг мешканцям громади. Сьогодні, 24 листопада, психологиня поліції Вінниччини провела зустріч для працівників департаменту соціальної політики, Вінницького міського центру соціальних служб та територіального центру соціального обслуговування. Під час заходу учасники обмінялися досвідом коректної взаємодії з ветеранами, їхніми родинами та сім’ями загиблих воїнів, а також розглянули професійні ситуації з практики.

«Продовжуємо зустрічі з працівниками поліції, які ми започаткували після спільного проходження курсу «Життя після перемоги» від громадської організації «Ветерани на сторожі миру» (Ізраїль). Минулого тижня відбулась перша наша зустріч, де ми обговорили протидію домашньому насильству, дотримання прав людини, роботу ювенальної превенції. Сьогодні зустрілись з психологинею поліції, яка поділилася досвідом спілкування з ветеранами та їхніми родинами з точки зору своєї роботи. У своїй щоденній праці наші фахівці допомагають воїнам та їхнім сім’ям, тож ми змогли обмінятися досвідом, дізнатися нові підходи та погляди, актуалізувати свої знання з коректного спілкування з Захисниками і Захисницями», – зауважила директорка департаменту соціальної політики Вінницької міської ради Валентина Войткова.

Тренінг провела Оксана Рябчук, старша психологиня сектору кадрового забезпечення Вінницького районного управління поліції. Вона розповіла про досвід спілкування з бійцями, супровід родин воїнів, підтримку поранених захисників. Також роздала присутнім пам’ятки для коректного спілкування та відповіла на питання працівників соціальної сфери міста.

«У поліції ми вважаємо, що під час спілкування з ветераном ми маємо триматися природно, бути звичайною людиною, не проявляти жалість, зверхність чи особливе ставлення. Це все стигми, які існують в соціумі. Тому важливо дотримуватися професійної етики та спілкуватися тактовно, на рівних умовах», – розповіла Оксана Рябчук.

Тема спілкування з ветеранами близька працівникам соціальної сфери. Присутні активно обговорювали проблемні питання та ділилися власним досвідом.

«Тренінг пройшов у дружній атмосфері, ми багато дізналися про роботу колег з ветеранами. Звісно, специфіка їхньої роботи дещо інакша, ніж у нас, в управліннях соціального захисту. Проте є і багато спільного. Працюючи з ветеранами з 2014 року, я дотримуюсь індивідуального підходу до кожного, з повагою надаючи послуги», – зазначив начальник відділу персоніфікованого обліку управління соціального захисту населення (Правобережне) Віктор Опалінський.

Джерело – новини ВМР

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin