Працівники Вінницької транспортної компанії отримали змогу власноруч асфальтувати ділянки після реконструкції завдяки новому службовому вагону. Його головна особливість – рециклер, що усуває потребу в залученні підрядників.
З пасажирського на технічний вагон перетворили власноруч працівники трамвайного депо підприємства. Демонтували сидіння, переобладнали систему вентиляції. Також зробили перегородки для секцій, їх у вагоні три. Один облаштували для чергової бригади, тут є опалення та місце для перепочинку. Інший відвели для перевезення робочого інструменту та зберігання технічних газів. У третьому встановлений рециклер асфальту.
Нове обладнання, яке придбала Вінницька Транспортна компанія, українського виробника. Рециклер дозволить працівникам служби колій, не витрачаючи зайвий час та ресурси, заасфальтувати відремонтовану ділянку між коліями.
«Це не лише практично, а й заощадливо. Адже асфальтне покриття ми перетоплюємо та використовуємо повторно. Всередині установки є велика камера з ситом, куди закладаються частки старого асфальту: від мілкої стружки до великих шматків, який демонтували в процесі ремонту колій. У щільно зачиненій камері, впродовж кількох годин асфальт розігрівається, – розповідає головний інженер трамвайного депо Вінницької транспортної компанії Євгеній Дудник.
Асфальтна суміш нагрівається теплим повітрям, яке нагнітають газові горілки, каже інженер, завдяки цьому він не перепалюється та розігрівається рівномірно. А це, в першу чергу, якість покриття.
За одну подачу рециклер переробляє пів тонни асфальту, а за 8 годин – дві. Розігрітим будівельним матеріалом працівники асфальтують невеличкі ділянки, які утворюються під час ремонту стиків колії, та утрамбовують його.
Також важливо, що для забезпечення природної вентиляції, вагон обладнаний ролетами, які відкриваються під час роботи обладнання. Подбали не лише про яскравий зовнішній вигляд та практичність вагона. Замінили освітлення фар на діодне зі світловідбивачем, що робить чіткішою лінію горизонту для вагона. Обладнали його і яскравими прожекторами.
А ще майстри, які власними руками облаштовують вагон, кажуть – оскільки бригади служби колій працють цілодобово, тож вагон з таким обладнанням покрищить якість ремонту трамвайних шляхів.
Джерело: ВМР