Учнівські проєкти «Ековектора»: від сортування до енергозбереження

Вінницький палац дітей та юнацтва 12 грудня став місцем урочистої презентації переможців конкурсу «Ековектор», що представили креативні рішення для захисту природи.

Метою цього заходу є не лише визнання досягнень учнів, а й активізація практичної природоохоронної роботи в навчальних закладах. Крім того, проєкти має на меті залучення учнів до реальних змін у екології на місцевому рівні та формування екологічної свідомості у майбутніх поколінь.

Переможці отримали найвищі рейтингові бали від журі за свої ініціативи, реалізовані в рамках «Програми охорони навколишнього природного середовища Вінницької міської територіальної громади на 2021–2025 роки».

За словами представників департаменту освіти, конкурс «Ековектор» став платформою для розвитку учнівських проєктів, і протягом його існування було реалізовано вже 34 екологічних ініціативи.

Переможці конкурсу «Ековектор-2024»

  • «Друге життя пластикової пляшки» — Євген Баранов, 7-А клас, школа №2
  • «ЕКО-8 – майбутнє починається сьогодні!» — Анна Коберник (11-А), Андрій Климчук (8-А), школа №8«Green Shield» — Маргарита Качалка, 9-Д клас, школа №23
  • «Не вмирає душа наша, не вмирає воля» — Домініка Лютюк (11-Б), Владислав Захаревич (6-В), Мар’яна Дубова (5-Б), школа №27«Незламний екочипс» — Максим Ярмолинський, Володимир Халаман (11-В), ВТЛ
  • «ПЕТ-портал» — Ангеліна Діденко, Іван Зінченко (9-В), школа №33«Сортувальна станція» — Вікторія Стасюк, Вікторія Шепель (8 клас), Стадницька гімназія
  • «Комахоland» — Марія Доронічева, 10-А клас, школа №10«Країна поруч» — Олена Долінна, Дар’я Зубріцька, Юлія Задорожна (10-Б), школа №26
  • «Енергія майбутнього» — Назарій Нечипорук, 5-Б клас, школа №24.

«Ці проєкти охоплюють різноманітні аспекти екології: від переробки пластику та сортування відходів до створення спеціальних «еко-зон» і вивчення місцевої флори та фауни. Всі проєкти були вражаючими за своєю креативністю та практичним впливом на поліпшення стану довкілля у Вінниці. “Ековектор” став важливим кроком до формування нової екологічної культури серед молоді, що сприяє розвитку свідомого ставлення до навколишнього середовища та відповідальності за майбутнє нашої планети. Підтримка таких ініціатив є важливою складовою у розвитку молодіжного екологічного руху, а також у підготовці учнів до реальних викликів, з якими вони зіштовхуватимуться в майбутньому», — зазначила директорка департаменту освіти ВМР Оксана Яценко.

Джерело: ВМР

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin