У департаменті адмінпослуг розповіли про безбар’єрність у Прозорих офісах Вінниці

У Вінниці спостерігається зростання попиту на безбар’єрність та доступність. З війни повертається багато ветеранів, деякі з яких мають інвалідність, тому місто продовжує пильно дбати про комфорт для всіх мешканців, включаючи покращення доступності адміністративних послуг.

Так, ЦНАП «Прозорий офіс» Вінницької міської ради активно долучається до національної стратегії безбар’єрного середовища в Україні. Як зазначають у департаменті адміністративних послуг, вінницькі ЦНАПи постійно працюють над створенням максимально комфортних умов для отримання адміністративних послуг різними категоріями громадян, адже серед їхніх відвідувачів – ветерани війни, люди похилого віку, люди з інвалідністю та інші маломобільні категорії населення.

Враховуючи, що ознакою воєнного часу є зростання серед відвідувачів ветеранів війни та членів їхніх родин, у Прозорих офісах впровадили сервіс першочергового обслуговування «Ветеран». Впродовж минулого року цим сервісом у вінницьких ЦНАПах «Прозорий офіс» скористалися понад 5 тисяч учасників бойових дій та їхніх сімей. Послуга дає можливість першочергового обслуговування учасників бойових дій, людей з інвалідністю внаслідок війни, учасників війни, а також членів родин загиблих (померлих) Захисників України.

Крім того, в Прозорих офісах міста працюють помічники ветеранів. На сьогодні це 12 фахівців, які готові надати громадянам усю необхідну інформацію про адміністративні та інші види послуг, які пропонує ЦНАП, за принципом «рівний – рівному».

Також просторі адміністративні будівлі центрального та територіальних відділень облаштовані пандусами, ліфтами та дверима, ширина яких достатня для безперешкодного доступу до приміщення маломобільних вінничан. В приміщеннях облаштовані спеціальні санітарні кімнати, а біля будівель ЦНАП передбачені місця для паркування транспортних засобів для людей з інвалідністю. В холах Прозорих офісів розташовані інформаційні термінали, адаптовані для людей з інвалідністю.

Для якісного та комфортного обслуговування людей з порушенням слуху впроваджений Сервіс Українського товариства глухих – система відеозв’язку з перекладачем жестової мови.

За потреби можна замовити послугу «Мобільний адміністратор» з виїздом адміністратора ЦНАП додому до клієнта. Ця послуга діє у Вінниці з 2016 року. Скористатися нею можуть літні вінничани, люди з інвалідністю та хворі, які за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись. Послуга надається з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 12:30. В її межах можна отримати архівні послуги, консультацію з питань нерухомості, окремі послуги із земельних питань тощо.

Батьки, які мають маленьких дітей, на час отримання адміністративних послуг можуть безкоштовно залишити малюків під наглядом професійного вихователя у дитячих кімнатах ЦНАП.

Проконсультуватись перед візитом щодо послуг, які надають у ЦНАПах, дізнатись щодо переліку документів та перевірки стану звернення можна за номерами кол-центру: (0432) 65-50-50, (067) 000-266-1, (073) 000-266-1.

Джерело: ВМР

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin