«Ні в кого немає сумніву в тому , що війна внесла корективи у життя всіх. Але на сьогодні є ті виклики, які мають вирішувати громади. І наше завдання зберігати стабільність у тих умовах, які маємо, – каже Сергій Моргунов. – Для нас дуже важливо, щоб були надходження до бюджету, тому що без цього ми не зможемо допомагати нашим Збройним Силам. А на сьогодні ми підтримуємо 30 військових частин. Я вже не говорю про питання, які стосуються стабільної роботи критичної інфраструктури та турботи про малозабезпечені верстви населення. Саме такі завдання стоять перед бюджетом ВМТГ у 2024 році».
Наразі в громаді діють три механізми, які спрямовані на підтримку бізнесу, який розвивається і створює робочі місця. За словами Сергія Моргунова, Вінницька міська рада готова рухатися далі, враховуючи потреби та запити самих підприємців.
«Я переконаний в тому, що діалог із бізнесом повинен ґрунтуватися на прозорості ведення економічної діяльності, створенні робочих місць і, відповідно, сплаті податків до місцевого бюджету. У мене немає сумнівів, що наша позиція тут незмінна. Ви достатньо активно працювали, і навіть робили свій внесок у створення умов для релокації бізнесу»,- каже очільник громади.
Ще одна важлива тема, яку обговорювали на зустрічі, розширення географії співпраці, використовуючи потенціал європейських бізнесових асоціацій.
«Необхідна пряма комунікація з містами-партнерами та побратимами, а також із нашим Офісом у Брюселі. Вихід на європейські ринки – складне питання. Конкуренція неймовірна, і тому ми спільно повинні знаходити різні можливості та унікальні рішення. Це питання індивідуальне кожного бізнесу, але з точки зору комунікації з європейськими структурами, містами-партнерами і через них – з бізнесовими асоціаціями – ми готові це робити», – зазначив Сергій Моргунов.
Під час зустрічі підприємці ставили свої питання очільнику громади, пропонували додаткові напрями співпраці та вносили пропозиції з приводу того, які інструменти підтримки варто ще впровадити.
«Я вперше на такій зустрічі, і дуже приємно, що у нас є така можливість. Я тут для того, щоб налагодити діалог і зрозуміти, які є можливості міської влади і що бізнес взагалі може зробити для громади, – каже співвласник бренду повсякденного одягу Андрій Шулик. – Звичайно, підтримка дуже потрібна , тому що якщо зараз не розширюватися, то будь-який бізнес швидко зів’яне. Прикладом, наше підприємство в кінці минулого року почало супер активно займатись експортом. За січень він показав вже близько 20% від загального обороту. Для подальшого розвитку мені знадобилися б дешеве кредитування або кредитні лінії».
Такі обговорення нагальних питань підприємців в рамках проєкту «Ділові зустрічі» відбуваються у Вінниці на постійній основі. В подальшому ця практика продовжиться.