Школярі Вінницького ліцею N26 імені Героя України Дмитра Майбороди розробили та реалізували проєкт «Екологічний слід та формування навичок свідомого споживання», який представляють у Німеччині протягом 27 листопада — 1 грудня на базі громадської організації «Internationales Haus Sonnenberg».
Протягом 2022-2023 рр. ліцеїстки навчального року досліджували тему екологічного сліду і можливості його зменшення задля збереження екології. Учениці 10-Б Олена Долінна, Юлія Задорожна, Дар’я Зубріцька, Маргарита Науер та кураторка проєкту Наталія Фасоля залучили до проєкту 150 ліцеїстів закладу.
Під час створення проєкту зробили чимало: обчислювали власний екологічний слід, створювали відеоролики та енциклопедію продуктового шопера, а також дізнались принципи свідомого споживання та можливості зменшення екологічного сліду.
Реалізація проєкту «Екологічний слід та формування навичок свідомого споживання» стала можливою завдяки участі вінницьких школярів в німецько-українському проєкті «Молодь дебатує». Учасники дебатної спільноти досліджували проблеми відбудови міст, екології, аналізували продуктовий кошик та відвідали сортувальну станцію, зустрічалися з представником держпродспоживслужби, вивчали досвід поводження з вторсировиною під час онлайн-зустрічі з представником Німеччини та відвідали станцію збору вторсировини.
«Відбудова України – це завдання, яке стоїть перед нашою молоддю. І мені здається, вже цього року важливо порушувати питання, як ми будемо відбудовувати нашу країну та будувати майбутнє», – пояснює Ольга Пішель, керівниця німецько-української ініціативи «Молодь дебатує».
Довідка:
Ініціатива «Молодь дебатує» щороку реалізує в українських школах унікальний освітній проєкт, в межах якого учні проводять власні аналітичні дослідження з обраної тематики, зустрічаються з провідними експертами, беруть участь у семінарах та проводять дебати. Реалізує проєкт в Україні ГО «Internationales Haus Sonnenberg», заснована після Другої світової війни для подолання наслідків фашизму, розвитку демократії, політичного виховання молоді, розвитку ідеї гендерної рівності та інклюзії.