Для дітей з особливими освітніми потребами проводять передсвяткові майстер-класи

У Вінницькому ліцеї №33 дітей зустрічав затишний аромат вощини та ялинових гілок — саме тут відбулися передсвяткові майстерки зі створення свічок. Хлопчики й дівчатка з особливими освітніми потребами вчилися зосереджуватися, доводити роботу до завершення, відчувати матеріал і тішитися результатом власної творчості.

Для створення свічок кожна дитина отримала набір: лист вощини, нитку для ґноту, гілочки та шматок шпагату. Усе це учасники та учасниці поєднували на власний смак і перетворювали на теплий святковий виріб.

«Сьогодні у школі у складі 22 інклюзивних класів навчаються 34 дитини з особливими освітніми потребами – це школярі різного віку, від початкової до старшої школи, з різними індивідуальними особливостями. Для багатьох із них важливо не лише опановувати навчальні дисципліни, а й мати можливість змінювати діяльність, відчувати матеріали пальцями, бачити результат власної роботи та зупиняти внутрішній поспіх», – розповідає директорка ліцею №33 Наталія Сидоренко.

Діти працювали в невеликих групах, поряд – асистенти вчителів і педагоги. Вони допомагали, підтримували, підлаштовували завдання під можливості кожного. Саме в такому форматі дітям легше включатися в процес, не боятися помилятися та радіти результату. Творчість допомагала переключитися з напруженого навчального ритму на спокійну, тактильну роботу, розвивала моторику, увагу, емоційну стійкість і віру у власні сили.

«Особливого значення ці майстерки набули сьогодні, коли діти живуть у реаліях повітряних тривог та вимкнень світла. Творчість заспокоює, допомагає зняти напругу і дає віру в себе. У час, коли світ нестабільний, ми намагаємося дати дітям стабільність у вигляді уваги, підтримки й тепла», – додає Наталія Сидоренко.

Творчі заняття для учнів у школі проводять на постійні основі: хлопчики й дівчатка виготовляють також іграшки пап’є-маше, малюють картини крупами, де важливими є дрібні рухи, текстура і спокійний ритм.

Майстерки відбулися в межах тижня «Рівний рівному» як частина щоденної роботи школи з дітьми, яким важливо не лише вчитись, а й відчувати прийняття та спокій.

Джерело – новини ВМР

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin