Отримати допомогу в оформленні, реєстрації чи замовленні документів — не виходячи з дому або в зручному для вас місці — можливо завдяки сервісу «мобільний адміністратор». Він уже багато років працює у ЦНАПі «Прозорий офіс» і є прикладом практичної інклюзивності.
Послугою можуть скористатися мешканці Вінницької громади, які не мають змоги самостійно відвідати установу: люди з інвалідністю, поважного віку чи тимчасово непрацездатні.
Наразі у Центрі тестують нове обладнання для оновленої «Мобільної валізки», що зробить надання послуг ще оперативнішим, якіснішим і доступнішим, — зазначають у департаменті адміністративних послуг міської ради.
Як розповіла директорка департаменту Ірина Копчук, новітній набір техніки наша громада отримала в результаті співпраці з партнерами за міжнародною Програмою EGAP.
«Безбар’єрність розпочинається з доступу до послуг. У цьому відношенні Вінниця не стоїть на місці, постійно шукаючи шляхи для підвищення рівня їхнього надання людям: без черг, без зволікань, з рівними можливостями для усіх, – каже Ірина Копчук. – Наразі тестуємо нову “Мобільну валізку” для надання послуг на виїзді. До її компактного набору додався комплект сучасного обладнання, яке отримали за Програмою міжнародної технічної допомоги EGAP. Вдячні проєкту за постійну підтримку інновацій у сфері надання електронних послуг. Незабаром надаватимемо послугу мобільного адміністратора з новою валізкою».
Нагадаємо, за допомогою мобільного адміністратора можна без відвідання ЦНАПу «Прозорий офіс» подати документи для реєстрації місця проживання, на отримання архівних довідок, низки інших адміністративних послуг.
За додатковою інформацією щодо послуг та запису на сервіс «Мобільний адміністратор» звертайтеся до Кол-ценру «Прозорого офісу» за тел: (0432) 65-50-50; (067) 000-266-1; (073)-000-266-1 або безпосередньо на рецепції територіальних відділень ЦНАП «Прозорий офіс».
Сервіс із виїзду мобільного адміністратора до людини надається з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 12:30.
Джерело – новини ВМР