Служба у справах дітей організувала засідання клубу соціально-правових дебатів, під час якого підлітки обговорювали питання віку кримінальної відповідальності та представницької демократії

Соціально-правові дебати — один із напрямів діяльності Служби у справах дітей Вінницької міської ради. Участь у них дає молоді змогу навчитися аргументовано висловлюватися та відстоювати свою позицію з актуальних тем. Чергове засідання клубу відбулося 17 квітня.

У дебатній зустрічі зійшлися думки студентів Вінницького фахового коледжу НУХТ, Вінницький торговельно-економічний фаховий коледж ВТЕУ на тему «Зменшення віку кримінальної відповідальності: за чи проти?». Студенти Вінницького технічного фахового коледжу та Вінницького фахового коледжу економіки та підприємництва ЗУНУ обговорювали, чи треба змінювати вік представницької демократії в Україні.

«Соціально-правова обізнаність дітей та молоді – одна із цілей роботи служби у справах дітей. Ми проводимо роботу у формі тренінгів, бліцдебатів та класичних дебатів, до яких підлітки завчасно готуються. Сьогодні у нас саме така форма роботи. Теми студенти знали заздалегідь, тож могли підготувати аргументи як за, так і проти. Ми обираємо для дебатів теми спільно із дітьми, обговорюємо саме ті питання, які їх цікавлять та турбують», – зазначає начальниця відділу превентивної роботи служби у справах дітей ВМР Людмила Марценюк.

Учасники шляхом жеребкування поділилися на команди уряду та опозиції, які відповідно наводили аргументи та контраргументи. Запитання до опонентів тільки віталися. За часом слідкував таймкіпер. А оцінювали виступи команд судді, серед яких заступниця начальника служби у справах дітей Майя Бойко, начальниця відділу превентивної роботи служби у справах дітей Людмила Марценюк, юрисконсульт Вінницького міського центру соціальних служб Іван Топал, головна спеціалістка департаменту правової політики ВМР Анастасія Філіппова.

Більшість студентів-учасників зустрічі – досвідчені дебатери.

«Готуючись до теми, я опрацьовували відповідні закони. Готувала аргументи до обидвох позицій, адже ми не знали, яку саме команду представлятимемо. Загалом ми звикли брати участь у дебатах, тож мені не було складно. Дебати загалом розглядаю не як конкуренцію, а як можливість подивитися на одне питання з різних точок зору», – говорить другокурсниця Вінницького торговельно-економічного фахового коледжу Анна Бабій.

Педагоги підтримують таку форму роботи з дітьми.

«З 2019 року мої студенти долучилися до дебатного клубу. Диспути змушують мозок працювати та генерувати ідеї», – вважає викладач історії та права технічного фахового коледжу Григорій Бадунь.

Джерело – новини ВМР

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin