У 2024 році у ЦНАП «Прозорий офіс» з’явилися нові послуги, зокрема пов’язані з підтримкою під час війни — Муніципальний рекрутинговий центр та витяги з реєстру ветеранів війни. Торік адміністраторами було надано 593 тисячі послуг для громади. Як підкреслює Ірина Копчук, за 16 років роботи ЦНАПи Вінниці стали зручним безбар’єрним простором, де кожен може отримати потрібні послуги швидко та комфортно.
«Сьогодні ЦНАП – це 4 відділення, 12 віддалених робочих місць, професійний Кол-центр, інтернет-сторінка на сайті міської ради, публікації у фейсбук, інстаграм, телеграм тощо. Це державні електронні сервіси, муніципальні послуги онлайн, сервіс «Мобільний адміністратор», інформаційні термінали, дитячі кімнати, генератори, пункти незламності в кожному відділенні та багато іншого», – зазначає Ірина Копчук.
На сьогодні у Прозорих офісах міста надається 623 адміністративних та інших видів послуг. Більш ніж половина з них, а саме 331 послугу, можна отримати на віддалених робочих місцях адміністраторів, на території старостинських округів громади. У 2024 році послуги безпосередньо на території своїх населених пунктів отримали понад 42 тис. мешканців громади.
Загалом, як відзначають в департаменті адмінпослуг міськради, серед сервісів вінницьких ЦНАПів найбільш популярними є послуги соціального характеру та пенсійного забезпечення, а також з реєстрації транспортних засобів та обміну посвідчення водія, послуги у сфері реєстрації місця проживання, бізнесу та речових прав. Набуває популярності також реєстрація актів цивільного стану у ЦНАП.
Для пільгових категорій населення в ЦНАПі діють послуги «Ветеран», «Мобільний адміністратор», сервіс спілкування з перекладачем жестової мови. ЦНАПи міста забезпечені резервним енергоживленням, в кожному ЦНАП працюють дитячі кімнати та пункти незламності.
Як підтвердження ефективного впровадження у ВМТГ цифрових послуг, а також зручності, швидкості, простоти, безбар’єрності обслуговування в ЦНАП у 2024 році ЦНАП «Прозорий офіс» отримав відзнаку Мінцифри України «Дієвий ЦНАП».
Джерело: ВМР