Ліфт із диспетчерським зв’язком відкрили після ремонту

У першому під’їзді будинку після капітального ремонту запущено ліфт, який відзначається енергоощадністю та покращеними характеристиками.

«Цей ліфт вичерпав 25 річний термін гарантійного обслуговування, відтак потребував ремонту. Роботи виконали на умовах співфінансування з мешканцями, але левову частку витрат профінансували з міського бюджету», – розповідає директор департаменту житлового господарства міськради Віталій Місецький.

В межах капітально-відновлювального ремонту фахівці підрядної організації провели низку робіт, направлених на покращення зовнішнього вигляду технічних характеристик ліфта. Завдяки оновленню обладнання ліфт тепер споживає приблизно на 15 – 20% електроенергії.

«Під час ремонту тут встановили нову станцію керування з частотним перетворювачем. Це дозволить зменшити споживання ліфтом електроенергії на 15- 20% та забезпечить більш плавну роботу підйомника. Крім того, фахівці встановили нову лебідку, а також оновили купе кабіни. В кабіні оновили щити, підлогу, стелю, пост керування, кнопки виклику, механізми, а також встановили сучасне енергозберігаюче освітлення», – каже очільник департаменту.

На випадок інших непередбачених ситуацій, ліфт обладнали системою безпровідної диспетчеризації, яка дозволяє напряму зв’язатися з диспетчером аварійної служби.

Загалом, цього року в місті з допомогою міського бюджету оновили 9 ліфтів у 8 багатоповерхівках. Роботи виконали за наступними адресами:

вул. Пирогова, 146 (1 під’їзд);

вул. Брацлавська, 39 (1 під’їзд);

вул. Келецька, 105 (3 під’їзд);

вул. Д. Майбороди, 37 (3 під’їзд);

вул. Янгеля, 73 (3 та 4 під’їзди);

вул. А. Кримського, 48 (2 під’їзд);

вул. Генерала Григоренка, 67 (4 під’їзд);

вул. Келецька, 124.

Джерело: ВМР

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin