Ефективна комунікація з ветеранами: досвід тренінгу для службовців

У грудні 2024 року за підтримки Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг та Folke Bernadotte Academy (FBA) працівники департаментів міської ради взяли участь у тренінгу. Протягом двох днів вони вивчали принципи якісної комунікації з ветеранами, які повертаються до цивільного життя, та здобували навички створення безбар’єрного середовища для комфортного надання послуг.

«Наші працівники здобули навички ефективного спілкування з ветеранами; дізнались, як адаптувати процес надання адміністративних послуг, щоб він був зручним та доступним для цієї категорії громадян, а також як краще розуміти потреби ветеранів. Дякуємо організаторам тренінгу та тренеру Олені Жаворонковій за корисні знання і навички, які ми будемо використовувати на практиці, аби ставати краще», – зазначила директорка департаменту адміністративних послуг міськради Ірина Копчук.

До тренінгу також долучились фахівці управлінь соціального захисту населення департаменту соціальної політики ВМР.

«Одним із важливих напрямів роботи Вінницької громади є пріоритет Турбота про наших захисників та захисниць. Наші працівники допомагають оформити документи оборонцям, які зазнали травм чи поранень, нарахувати державні та муніципальні пільги. Досить часто ветерани, повертаючись до цивільного життя після поранень чи хвороби, не знають, з чого почати свій шлях щодо таких документів. Їм у цьому допомагають наші працівники, помічники ветеранів, а також громадські організації та ветеранські простори. І наші працівники за допомогою саме таких тренінгів навчаються більш ефективно та якісно надавати послуги оборонцям та допомагати у вирішенні їхніх питань», – зауважила директорка департаменту соцполітики міськради Валентина Войткова.

Джерело: ВМР

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin