На найбільших вінницьких перехрестях замінюють системи безперебійної подачі напруги для роботи світлофорних

Вимкнуть електрику – світлофори продовжать працювати. На найбільших вінницьких перехрестях замінюють системи безперебійної подачі напруги для роботи світлофорних об’єктів. Почали з Вишеньки та Київської.

Блоки живлення вже замінили на світлофорах, що регулюють рух транспорту на перехрестях Юності-Келецька та Київська-Чорновола. В такий спосіб створюють безпечні умови для водіїв і перехожих на дорогах.

«Нам важливо забезпечувати життєдіяльність міста та його мешканців, у той час, коли через зруйновані ворогом об’єкти української інфраструктури, люди вимушені пристосовуватись до перебоїв з електрикою. Це стосується також і дорожнього руху та його учасників. Наразі у Вінниці є 22 перехрестя, на яких ми продовжуємо роботу по заміні блоків безперебійного живлення світлофорів. Днями стартувала перша черга», – каже директор департаменту транспорту та міської мобільності Андрій Сорокін.

Новітнє обладнання – українського виробництва, має усі необхідні сертифікати. Від свинцевих акумуляторів, що вже відпрацювали, нові, літій-залізо-фосфатні відрізняються тим, що мають довший термін експлуатації, заряджаються в 5 разів швидше, менші за розміром, легші, мають захист від навантаження від великої напруги та короткого замикання.

«Акумулятори, які ми встановлювали на світлофорних об’єктах міста з початком повномасштабного вторгнення і перших блекаутів, вичерпали свій ресурс. Нові безперебійники в десять разів потужніші. Ті, що вже вичерпали свої потужності мали 300-400 циклів. В новітніх акумуляторах виробник гарантує, що це буде ресурс на 4 тисячі циклів. Тим більше, що деякі світлофорні об’єкти мають додаткове навантаження – живлять камери спостереження ситуаційного центру та інтернет обладнання», – розповідає інженер КП СМЕД ОДР Михайло Кирилюк.

Також інженер каже, що блоком живлення можна управляти за допомогою застосунку в телефоні, під’єднавшись через Bluetooth. Так працівники підприємства бачать всі його показники – скільки віддав заряду, кількість відпрацьованих годин та інші.

Серед переваг нових блоків і те, що вони працюють від -20оС до +50оС температури повітря.

Джерело: ВМР

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin