Підприємці мають можливість відкрити кінокафе, грумінг-салон, сучасну приватну клініку, млин або навіть фабрику, якщо вони беруть участь у відповідному аукціоні. На аукціоні пропонуються нежитлові будівлі та приміщення у різних мікрорайонах міста, які можуть стати простором для їхніх бізнесів.
Щоб забезпечувати наповнення бюджету Вінницької громади в умовах воєнного стану, на сесії Вінницької міської ради депутати затвердили перелік об’єктів комунальної власності, що підлягають приватизації способом аукціону. Вони – нежитлові та здебільшого призначені для побутового призначення.
«Це об’єкти, по яких відсутні орендарі та які виведені з експлуатації за основним їх призначенням використанням. Ми їх віддаємо під приватизацію, щоб залучати в аукціонах якомога більше потенційних покупців, щоб наше місто було економічно конкурентоспроможне. В результаті це дозволить отримати до бюджету територіальної громади більше коштів. Адже це насамперед нові робочі місця, податки до міського бюджету, тож і підсилення наших оборонців», – каже директор департаменту комунального майна ВМР Андрій Петров.
Приміщення, частина з яких побутові, розташовані за адресами:
- м. Вінниця, вул. Київська, 114 (195.8 м²);
- м. Вінниця, вул. Павла Корнелюка, 38-Б (422,3 м²);
- м. Вінниця, вул. С. Зулінського, 46 (1162,1 м²);
- м. Вінниця вул. О. Антонова, 11 (47,5 м²);
- м. Вінниця, вул. Соборна, 101 (116,3 м²);
- м. Вінниця, вул. Пирогова, 161-А (687,8 м²);
- м. Вінниця, вул. О. Соловйова, 6 (22,1 м²);
- м. Вінниця, вул. Данила Нечая, 59 (110,7 м²);
- м. Вінниця, вул. Пирогова, 47 (16,4 м²);
- м. Вінниця, вул. С. Зулінського, прим. літ. «А» (49,3 м²);
- м. Вінниця, вул. Стеценка, 3 (20 м²);
- м. Вінниця, вул. Генерала Григоренка, 39-Б (11,5 м²);
- с-ще Десна, вул. Лесі Українки, 4 (35,4 м²);
- с. Гавришівка, вул. Шевченка, 14 (306,3 м²).
Щоб стати учасником електронного аукціону з продажу об’єктів комунальної власності, необхідно:
- обрати лот, який вас цікавить,
- зареєструватися на одному з майданчиків системи, які супроводжують покупців аукціонів,
- підготувати необхідні документи та сплатити реєстраційний та гарантійний внески,
- взяти участь в аукціоні.
«Переможцю аукціону необхідно сплатити вартість майна згідно з умовами. Важливо, що організатор не має доступу до інформації про учасників аукціону до його завершення. Це означає, що конфіденційність та ідентичність учасників аукціону захищені», – пояснює Андрій Петров.
«За минулий рік від продажу таких об’єктів до бюджету надійшло понад 14 млн грн. До прикладу, в одному з приміщень, яке приватизували, розгорнула діяльність одна з потужних логістичних компаній, яка надає послуги з доставки вантажів та посилок. Це не лише розвиток бізнесу, а й неабияка зручність для мешканців мікрорайону та надходження до місцевого бюджету», – каже директор департаменту.
Також охочі відкрити чи розвивати власну справу можуть взяти приміщення в оренду. До прикладу, у фоє будівлі РАЦСу за результатами електронного аукціону розгорнули сучасний вендинговий апарат, де люди, які прийшли взяти шлюб, їхні гості та вінничани, які хочуть отримати свідоцтво про народження дитини тощо, можуть випити там горнятко кави.
«Це не лише додасть комфорту відвідувачам місць надання послуг, а й принесе до бюджету значні надходження від використання лише 1 м² площі. Вартість оренди за місяць у фоє цієї будівлі під час електронного аукціону зросла до 12 тис. грн», – додає Андрій Петров.
Загалом від реалізації кейсу щодо розміщення кавових апаратів, лише надавши в оренду від 20 до 30 м² площі, за попередніми розрахунками згідно з наявними договорами оренди та плановими аукціонами, бюджет міста отримає близько 1,3–1,5 млн грн.
Детальну інформацію про проведення аукціонів та результати продажу інформує департамент комунального майна ВМР на майданчику електронної системи ProZorro. Оголошення про проведення таких аукціонів щодо оренди систематично публікується за посиланням https://t.me/dkmvmr
Джерело: ВМР