Дебати, які відбулися у Вінницькому торговельно-економічному фаховому коледжі Державного торговельно-економічного університету підняли важливу тему: «Освіта за кордоном до 18 років: за чи проти?». Цей захід став можливістю для вільного обговорення переваг та недоліків навчання в іноземних навчальних закладах у підлітковому віці, переконана начальниця відділу молодіжної політики ВМР Юлія Мончак.
“Студенти, які здобувають освіту за кордоном, акцентували увагу на важливості культурного та мовного обміну, які сприяють розвитку різноманітності та толерантності. Вони також висловили переконання, що такий досвід може допомогти у вирішенні майбутніх завдань на ринку праці, – розповіла вона. – Ті здобувачі освіти, які підтримують українські заклади освіти, висунули аргументи щодо можливої втрати ідентичності та зв”язку з рідною культурою, а також стурбованості за психологічний стан молодих людей, які змушені переїжджати на навчання в інші країни”.
Тим часом у Донецькому національному університеті імені Василя Стуса відбувалась музична терапія, де молодим людям презентували музику як інструмент самовираження та самопізнання.
Учасники заходу зауважили, що музична арт-терапія стала незвичайним шляхом до вільного самовираження та дослідження внутрішнього світу кожного учасника. Вона відкрила перед студентами двері до світу музики як засобу лікування, дозволяючи їм зануритися в звуковий океан, де кожна нота стала кроком до зцілення та саморозкриття.
“Такі заходи стають додатковими можливостями для студентів ВМТГ розширити свої знання та дослідити нові горизонти в освітньому та особистісному розвитку та самовираження”, – прокоментувала начальниця відділу молодіжної політики ВМР Юлії Мончак.