Фахівці Вінницької транспортної компанії зазначають, що перед випуском на лінії до всіх вагонів підходять індивідуально, оскільки безпека пасажирів є пріоритетом. Зокрема, відповідно до українського законодавства, трамвайні вагони дообладнують передніми та задніми поворотами, стоп-сигналами, дзеркалами заднього виду, у тому числі лівими, інформаційними системами, а також – системами оплати проїзду.
У департаменті транспорту зазначають, що окрім технічної адаптації, вагони мають пройти й ряд юридичних процедур. По їх завершенню трамваї виїдуть на маршрути міста.
«Ми дуже вдячні швейцарським колегам за таку підтримку нашого міста. По завершенню як юридичних, так і технічних процедур ми проведемо аналіз нашої трамвайної мережі та залучимо ці вагони на ті маршрути, де в них буде найбільша потреба», – зазначає директор департаменту транспорту та міської мобільності ВМР Андрій Сорокін.
Нагадаємо, що наразі КП «Вінницька транспортна компанія» запрошує до себе на роботу майбутніх водіїв та водійок громадського транспорту. На підприємстві гарантують офіційне працевлаштування, своєчасну виплату заробітної платні та усі види соціальних відпусток. Також там додають, що готові прийняти у свій колектив як професійних водіїв, так і тих, хто бажає з нуля навчитись кермувати громадським транспортом. Детальніше за посиланням.
Для довідки
Співпраця Вінниці зі Швейцарською Конфедерацією триває ще з 2006 року. У рамках першого етапу проєкту «Цюрихські трамваї» (2006-2011 роки) наше місто отримало 116 трамвайних вагонів.