Місцеве підприємство «Подолянка» завойовує ринок водопостачання Вінниці

Впродовж  нинішнього літа фактично у кожному мікрорайоні Вінниці поряд з найбільшою мережею водоматів розмістили нові, чисті та легкі у користуванні водомати нової торгової марки  «Подолянка».

Редакція видання Місто вирішила дізнатись більше про нового постачальника питної води, який досить впевнено увійшов на вендінговий ринок.

Розвиток місцевого підприємництва під час війни

ТМ «Подолянка» з’явилась на ринку весною 2022 року. Попри складну ситуацію в країні, досить швидко та успішно зайняли регіональну нішу поставки якісної води вінничанам.  Сьогодні підприємство відкрито демонструє повний цикл виробництва та доставки води.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу content_photo_5977671397822017862_x.jpg

«Намір запропонувати вінничанам свого, місцевого постачальника питної води був давно, – розповідає керівник ТОВ «Подільська долина», що є власником ТМ «Подолянка», Віталій Щербатий. – Попри усі виклики воєнного часу, вирішили з командою реалізувати давній задум».

Джерело забору води для ТМ «Подолянка» – смт Стрижавка, Вінницька область. Скважина має глибину 75 метрів.

Секрет виробництва: як хорошу воду зробити ще кращою

Щоб кожна придбана покупцем літра води ТМ «Подолянка» була не просто смачною, а ще й максимально корисною, на підприємстві застосовується принцип зворотнього осмосу очистки води. Саме цей фактор успішно забезпечує водоочищення за світовими стандартами. 

Зворотний осмос – це процес, при якому вода під тиском проходить через спеціальну напівпроникну мембрану, що затримує різні розчинені в ній мікроелементи з ефективністю в 96-99%.
 

 «Додатково ми укомплектували систему ще однієї стадією – мінералізатором для насичення води відсутніми мінералами (сода, магній, калій),  – наголошує підприємець.

На підприємстві розміщено графік заміни тари з водоматів. Їх миють та дезинфікують системно.

 «Два роки тому ми свідомо зробили вибір на користь водоматів зі змінними бочками. Бо якість води багато у чому залежить саме від тари. Придбали понад півтори сотні одиниць у співвітчизників – підприємства з міста Харків. Попри системні обстріли окупантів, вони продовжують працювати. Провели декілька зустрічей і переконались, що конструкція їхніх водоматів  дозволить найбільш ефективно контролювати та підтримувати якість нашого товару, тобто води. Звичайно, моменти додаткових витрат також прорахували, однак якість товару передусім. Ми позиціонуємо себе як місцеве підприємство, тому  в першу чергу працюємо на авторитет у вінничан, а він напряму залежить від якості продукту. Ті постачальники, які вже є на ринку, а це переважно міжрегіональні підприємства, що працюють на декілька областей і мають досвід понад десять років, орієнтуються на прибуток. І це зрозуміло, бізнес та реалії диктують свої правила гри. Але наш вибір – якість. І чимало вінничан його вже оцінили, бо є нашими постійними клієнтами. Завдяки своїй високій якості наша  вода підходить навіть для дитячого харчування», – розповів Віталій Щербатий і закликав усіх вінничан все ж таки звертати увагу на тару, в яку вони набирають воду та водомати з яких беруть.

 «Вода любить чистоту. Тому хоча б мийте содою ту тару в яку набираєте воду. І, звичайно, цікавтесь тим, а що ж ллється з водомату. Звичайний приклад, якщо не мити скляну тару, а просто змінювати воду, ми побачимо, як швидко там зявиться бруд і вода стане не просто несмачною, а навіть шкідливою для здоров’я. Тому, будьте уважні, обережні та здорові!»  – побажав Віталій Щербатий.

Віримо та перевіряємо

Щоб остаточно переконатись у високій якості презентованої виробниками води «Подолянка» ми вирішили її перевірити. За результатами дослідження, проведеного фахівцями «Вінницького обласного центру контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України», вода ТМ «Подолянка» відповідає усім державним нормам. У воді є усі необхідні мінерами для нормального функціонування людського організму.

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin