Нещодавно у ще одному закладі освіти Вінниці відкрили кімнату простору для дітей з особливими освітніми потребами, яка створена за підтримки Фонду громади «Подільська громада» в рамках експрес-конкурсу проєктів «Разом – стійкіші».
Цього разу в ліцеї №20 відкрили не просто ресурсну кімнату, а створили цілий кетч-ап клас, де можуть займатися не лише дітки з особливими потребами, а й ті школярі,у кого є потреба «наздогнати» програму.
Як розповіла заступниця директора з навчально-виховної роботи Оксана Загородня, саме завдяки «Подільській громаді», у вінницькій школі змогли втілити цю ідею в реальність.
«Взявши участь у конкурсі, колектив закладу отримав грантові кошти на обладнання для корекційно-розвиткових послуг, а саме: масажні килимки, медичне обладнання навчальні матеріали та різні дидактичні ігрові матеріали», – сказала вона.
За її словами, ця ресурсна кімната дає можливість забезпечити корекційно-розвивальні заняття для дітей з особливими освітніми потребами. Окрім педагогів, там працюють логопед та психолог.
«Кімната оснащена всім необхідним, щоб із задоволенням займатися навчальний матеріал, а комфортні умови кабінету дають можливість відпочити учням і педагогам», – зауважила Оксана Загородня.
Наразі у закладах освіти Вінницької міської територіальної громади вже створена 41 ресурсна кімната, 26 у школах і 15 у садочках. Також, для того, щоб дітки з особливими освітніми потребами отримували якісні освітні послуги на рівні з іншими школярами були введені додатково ставки асистентів вчителів.
«Сьогодні майже кожна школа та кожний садочок Вінниці має діток з особливими освітніми потребами. У зв’язку з цим, у Вінниці починаючи з 2018 року ведеться активна робота, щоб кожна дитина мала змогу навчатись на рівні з іншими. Тому, коли дитина з особливими освітніми потребами приходить у заклад освіти навчатися за інклюзивною формою, для неї створюється індивідуальна програма розвитку, до якої долучається й адміністрація школи, і вчителі, і психологи, і батьки. Зокрема, завдяки створеним ресурсним кімнатам в школах міста, дитина, яка втомилась від освітнього процесу, або має потребу провести час із психологом чи з асистентом вчителя, може відвідати цей простір та перезавантажитися. Отож, сьогодні ресурсні кімнати для дітей неабияк потрібні й вони мають бути у кожному закладі освіти, тому працюємо задля того, аби розширити мережу ресурсних кімнат у всіх закладах освіти ВМТГ», – говорить директорка департаменту освіти Оксана Яценко.