Даний захід проведено для представників міст, які отримали гранти для реалізації культурних стратегій. Розробники Стратегії культури Вінницької міської територіальної громади, взяли активну участь в обговоренні представлених питань.
На онлайн-зустрічі представники міст обговорили питання, які стосуються: брендингу та франчайзингу, крос- і мультисекторального підходу на міському рівні. Обмінялися ідеями стосовно креативності міст та локацій.
Фінансується програма Європейським Союзом реалізовуюється Goethe-Institut.
«На міжнародному рівні Вінниця продовжує співпрацювати із партнерами. Говорили з колегами про заплановані заходи та їх результати. Ділися один з одним досягненнями, дискутували про інтегроване культурне планування», – повідомив перший заступник директора департаменту культури Вінницької міської ради Олексій Циганков.
Лідія Варбанова, key-note спікерка форуму (консультант, викладач і дослідник у сфері стратегії, політики, управління та підприємництва з акцентом на мистецтвах і креативних індустріях), представила концепт «digital citizen» (“діджитал громадянина”) та наголосила на важливості сучасних технологій для розвитку креативних індустрій.