Заклади дозвілля мають бути доступними для людей з порушенням слуху

Тема безбар’єрності стосується багатьох: людей з інвалідністю, батьків з маленькими дітьми, осіб поважного віку тощо. Важливо створювати у місті простір, який стане комфортним для усіх.

Що повинні передбачити громадські заклади дружні до людей з порушенням слуху.

Перелік вимог:

1. У закладах харчування (кафе та ресторани) важливо також передбачити:

Меню з детальною інформацією про склад страв, вагу, ціну.

Вся важлива інформація щодо акційних пропозицій, сервісних зборів тощо, наявна в письмовому вигляді, викладена простою мовою (європейські стандарти викладу інформації: https://goo.gl/bDmTnk ) та/або з піктограмами.

Додатково:

У закладі наявні сайт або термінали/планшети через які можна самостійно оформити замовлення.

Наявне програмне забезпечення, яке перетворює голосові повідомлення в текст та навпаки (наприклад, Connect by BeWarned) або дозволяє зв’язатись з перекладачем жестової мови (наприклад, Перекладач ЖМ).

2. Закладам дозвілля (театри, концертні зали, кінотеатри) важливо забезпечити:

Вся важлива для відвідувачів інформація оформлена в письмовому вигляді, викладена простою мовою та/або піктограмами.

Можливість самостійно купити квитки через Інтернет або термінали в закладі.

Додатково:

Фільми з субтитрами або перекладом жестовою мовою – принаймні 2 рази на місяць.

Під час концертів, вистав працює перекладач жестової мови – принаймні 2 рази на місяць.

3. У музеях важливо забезпечити:

Текстовий опис експонатів.

Вся важлива для відвідувачів інформація оформлена в письмовому вигляді, викладена простою мовою та/або піктограмами.

Є можливість самостійно купити квитки через Інтернет або термінали в закладі.

Додатково:

Поруч з експонатами є QR-код, через який завантажується текстовий опис.

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin