Тема безбар’єрності стосується багатьох: людей з інвалідністю, батьків з маленькими дітьми, осіб поважного віку тощо. Важливо створювати у місті простір, який стане комфортним для усіх.
Що повинні передбачити громадські заклади дружні до людей з порушенням слуху.
Перелік вимог:
1. У закладах харчування (кафе та ресторани) важливо також передбачити:
Меню з детальною інформацією про склад страв, вагу, ціну.
Вся важлива інформація щодо акційних пропозицій, сервісних зборів тощо, наявна в письмовому вигляді, викладена простою мовою (європейські стандарти викладу інформації: https://goo.gl/bDmTnk ) та/або з піктограмами.
Додатково:
У закладі наявні сайт або термінали/планшети через які можна самостійно оформити замовлення.
Наявне програмне забезпечення, яке перетворює голосові повідомлення в текст та навпаки (наприклад, Connect by BeWarned) або дозволяє зв’язатись з перекладачем жестової мови (наприклад, Перекладач ЖМ).
2. Закладам дозвілля (театри, концертні зали, кінотеатри) важливо забезпечити:
Вся важлива для відвідувачів інформація оформлена в письмовому вигляді, викладена простою мовою та/або піктограмами.
Можливість самостійно купити квитки через Інтернет або термінали в закладі.
Додатково:
Фільми з субтитрами або перекладом жестовою мовою – принаймні 2 рази на місяць.
Під час концертів, вистав працює перекладач жестової мови – принаймні 2 рази на місяць.
3. У музеях важливо забезпечити:
Текстовий опис експонатів.
Вся важлива для відвідувачів інформація оформлена в письмовому вигляді, викладена простою мовою та/або піктограмами.
Є можливість самостійно купити квитки через Інтернет або термінали в закладі.
Додатково:
Поруч з експонатами є QR-код, через який завантажується текстовий опис.