Найпопулярнішим видом дозвілля українців цьогоріч був перегляд фільмів і серіалів та приготування улюблених страв

Найпопулярнішим видом дозвілля українців цьогоріч був перегляд фільмів і серіалів та приготування улюблених страв.

Про це свідчать результати підсумкового річного онлайн-опитування соціологічної групи «Рейтинг», проведеного з 4 по 7 грудня.

Зокрема, 18% та 36% опитаних дуже часто та часто дивилися фільми, а 11% і 26% – серіали. Приготування улюблених страв як дуже частий вид дозвілля назвали 19% респондентів, частий – 31%.

Також популярним видом дозвілля було читання чи прослуховування книг та відвідування гостей. Крім того, близько 40% відносно часто споживали алкоголь (20% не робили цього), третина займалися фізичними тренуваннями, фітнесом (стільки ж не робили цього), натомість йогою займалися лише 4%, це найменш популярне хобі серед опитаних.

При цьому чверть часто переглядали спортивні матчі чи поєдинки, ще близько 5% – робили ставки на спорт. Близько 40% опитаних цього року грали в різні ігри, найчастіше – в ігри на телефоні, дещо менше в комп’ютерні й настільні ігри, а менш як 5% грали в боулінг чи більярд. Водночас третина опитаних відносно часто займалися шопінгом чи їздили на природу і пікніки, близько 30% – часто або іноді ходили в кав’ярні, займались фотографією, робили косметичні процедури, а чверть – займалися рукоділлям й духовними практиками. Згідно з даними опитування, третина українців відносно часто відвідували церкву, а кожен десятий цікавився тренінгами особистісного розвитку. Також попри карантин відносно часто цього року українці ходили і до ресторанів – близько 20%. За рік кожен десятий респондент був у туристичних походах, подорожував Україною або виїжджав за кордон, а 12-15% в цьому році ходили по гриби чи збирали ягоди, 11% – на рибалку, 2% – на полювання.

Крім того, близько 20% опитаних займалися малюванням, 12% – ходили на танці, співи чи грали на інструментах. Значно рідше українці відвідували концерти чи фестивалі, кінотеатри, нічні клуби (менш як 10%), театр, музеї чи виставки (близько 5%).

«Чим вищий дохід респондентів, тим різноманітніші у них види дозвілля та їхня частота. Молодь частіше грає в ігри, займається спортом, ходить в кафе і ресторани. Водночас читають і ходять до церкви частіше старші», – розповіли соціологи.

Результати дослідження також свідчать, що загалом жінки активніше за чоловіків цього року займались кулінарією, робили косметичні процедури, займалися фото, рукоділлям й творчістю загалом, а також шопінгом. Також жінки відносно частіше дивились фільми, серіали, займались музикою, духовними практиками, читали книги, ходили в церкву. Водночас чоловіки частіше дивились спортивні матчі та поєдинки, грали в комп’ютерні ігри, рибалили, ходили в туристичні походи, робили ставки на спорт та споживали алкоголь.

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin