Надходження від туристичного збору у Вінниці зросли вдвічі у порівнянні з 2020 роком, незважаючи на пандемію.
Про це повідомляє Департамент маркетингу міста та туризму.
Пояснюють, що у світі значно зріс попит на відпочинок у стилі citybreak (2-3 денні поїздки у інше місто). Вінниця — одне з міст, які найбільше підходять для такого формату, зазначають у Департаменті.
Також у 2021 році місто розширило свою унікальну туристичну пропозицію, запустивши такі проекти, як:
-двоповерховий екскурсійний автобус,
-ексклюзивне меню з вінницьким гастросимволом — вишнею,
-оригінальні формати екскурсій,
-нові активності у садибі Миколи Пирогова,
-запуск Подільського шляху святого Якова,
-активізація заходів на Території Sun,
-аграрна виставка Agro Vinnytsia та інші.