Структурні підрозділи міської ради дедалі частіше впроваджують у свою роботу онлайн-сервіси для підвищення якості надання послуг вінничанам. Серед них і департамент соціальної політики міської ради, який в онлайн перевів надання вже п’яти послуг. Також працівники цього департаменту активізували онлайн-консультування з різних питань, що пов’язанні з наданням субсидій та адресних допомог.
Наразі вінничани можуть отримати онлайн такі послуги, які впровадив департамент соціальної політики:
- довідку про розмір виплати адресної державної соціальної допомоги,
- довідку про перебування (не перебування) на обліку як одержувач адресних державних допомог,
- довідку про перебування (не перебування) на обліку як одержувач субсидії,
- довідку про перебування(не перебування) на обліку в ЄДАРП,
- взяття на облік на надання соціальних послуг Територіальним центром.
Також протягом цього року працівники департаменту соціальної політики міської ради консультували вінничан онлайн з питань надання субсидії та інших адресних допомог. З травня по вересень вони надали майже сотню консультацій. Онлайн-чат із соціальних питань знаходиться за посиланням: https://cutt.ly/OhW0paQ
Також, для підвищення якості обслуговування вінничан, з першого червня цього року вінничани можуть отримати всі необхідні соціальні послуги в оновленому Прозорому офісі на Замості.
«Понад 82 тисяч наших громадян, які проживають на території Замостя та Старого міста можуть отримати 82 якісні послуги соціального спрямування в одному приміщенні. Надають ці послуги 69 працівників управління соціального захисту населення. Зазначу, що із загальної кількості соціальних послуг – п’ять можна отримати й через електронні сервіси», – каже директорка департаменту соціальної політики Вінницької міської ради Валентина Войткова.