Стратегія розвитку туризму Вінниці скерована на покращення умов життя мешканців і гостей

Сьогодні на сесії міської ради депутати затвердили Стратегію розвитку туризму міста Вінниці до 2030 року. Цей документ визначає напрямки вдосконалення й росту галузі, а його реалізація передбачає співпрацю влади, громади та бізнесу, де кожен партнер зможе знайти своє місце та долучитися до розвитку міста.

«Стратегія розвитку туризму – це великий комплекс цілей та заходів.  До її розробки було залучено багато експертів і фахівців. В результаті створено якісний і збалансований документ,  який буде дороговказом на наступні 10 років. Стратегія має бути гнучкою, щоб ми  могли йти в ногу з часом», – сказав  міський голова Сергій Моргунов. 


Стратегію розвитку туризму міста Вінниці до 2030 року розроблено за підтримки проєкту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС), який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів (ФКМ) за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади.


Над цим галузевим документом з липня 2019 року працювали виконавчі органи Вінницької міської ради спільно з експертами ПРОМІС із залученням робочої групи з числа рестораторів, готельєрів, музейників, істориків, туроператорів та інших. Всього до роботи долучилися близько 60 представників та представниць туристичної сфери міста. Також перелік проєктних ідей могли наповнювати самі вінничани й вінничанки у форматі відкритого збору та туристичного хакатону. У вересні цього року відбулися громадські слухання щодо цього документу, за результатами яких було схвалено текст стратегії та звіт про її стратегічну екологічну оцінку.


Документ містить аналіз світового й українського туристичних ринків, туристичний профіль міста, бачення туристичної Вінниці у 2030 році, стратегічні напрямки розвитку галузі.


Згідно з візією, визначеною у стратегії, через 10 років Вінниця має стати центром відпочинкового та ділового туризму на берегах Південного Бугу зі збереженою історичною автентикою, розвиненою мережею наземного й авіасполучення, зручною та безпечною туристичною інфраструктурою, цілорічною та різноманітною програмою перебування, що поєднує сучасність з інтеркультурним минулим та дозволяє насолоджуватися містом і його околицями відвідувачам з різними фінансовими можливостями.


У планах реалізації цієї стратегії наведено ряд проєктів, втілення в життя яких здійснюється вже зараз або відбудеться найближчими роками: відкриття туристичного хабу Вінниці, запровадження картки туриста, проведення сертифікованої школи гідів, розвиток вінницького стандарту гостинності, проєкт ревіталізації Території SUN, започаткування нових вінницьких гастрофестивалів, створення кластеру медичного туризму, відкриття Музею Вінниці, оновлення музею та саду Коцюбинського, входження Вінниці до культурних маршрутів Ради Європи, створення міського конференц-бюро та проведення фестивалю коміксів і популярної культури. Перелік усіх запропонованих проєктів можна знайти в додатку до стратегії.
Стратегія розвитку туризму Вінниці скерована на покращення умов життя як мешканців, так і гостей (туристів та інвесторів) через поліпшення бізнес-клімату, культурної привабливості міста, якості міського середовища та системи надання ринкових і неринкових послуг. Це перша міська галузева стратегія до 2030 року, сформована відповідно до Концепції інтегрованого розвитку Вінниці 2030.


Реалізація заходів Стратегії розвитку туризму передусім відбуватиметься через міські цільові програми, першу з яких на період 2021‒2023 років уже розробив профільний департамент міської ради. До 30 вересня тривають громадські обговорення проєкту цієї програми, до яких може долучитися кожен охочий вінничанин. Також вагому роль у втіленні задумів відведено залученню коштів з ґрантових програм, фондів розвитку й інвестицій.

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin