У Вінниці почали тестувати перший тролейбус «VinLine» з автономним ходом на 20 км, який дозволить поліпшити транспортне сполучення з мікрорайоном, який розбудовується по Немирівському шосе. Сьогодні міський голова Сергій Моргунов проїхався цим маршрутом та подивився, як працює модернізований тролейбус.
Вінниця продовжує впроваджувати інновації у сфері транспорту, щоб розвивати мережу маршрутів та покращувати якість послуг. Вінницька транспортна компанія впродовж 2019-2020 років зібрала шість нових тролейбусів «VinLine». Один з них – з автономним ходом.
«Завдяки новому тролейбусу з автономним ходом маршрут №10 подовжили на 2,2 кілометра по Немирівському шосе до Вінницького індустріального парку. Це ще по три зупинки в кожний бік. Зрозуміло, що людям потрібно на роботу добиратися і після роботи додому. Крім того, тут побудовані нові мікрорайони. Раніше з громадського транспорту тут був лише автобус №19, і цього було недостатньо, щоб перевезти пасажирів, яких з кожним роком стає все більше. Тим більше для мешканців Вінницьких Хуторів також актуально користуватись муніципальним транспортом Вінниці», – каже міський голова Сергій Моргунов.
Окрім того, впровадження цього проекту вигідне з економічного боку. Адже не потребує додаткових видатків на будівництво контактної мережі.
«Побудувати тролейбусну лінію з встановленням опор, проведенням контактної мережі, модернізацією або будівництвом нових підстанцій – це набагато дорожче, ніж побудувати новий тролейбус і обладнати його автоматичною системою опускання штанг. Тим більше, що таким чином, ми паралельно оновлюємо тролейбусний парк. А це потрібно робити постійно. Бо старі тролейбуси поступово треба виводити з експлуатації та замінювати на сучасні, з низькою підлогою, тролейбуси з відповідними системами. За останні два роки у Вінниці зробили шість нових тролейбусів «VinLine». На одному з них встановлено спеціальну систему автоматичного опускання штанг. Зараз будемо дивитись, як він себе зарекомендує. Далі будемо збільшувати кількість тролейбусів саме на цьому маршруті. Однозначно будемо по такому самому принципу продовжувати маршрут в районі Аграрного університету до Гніванської «перемички», – зазначив Сергій Моргунов.
Директор КП «Вінницька транспортна компанія» Михайло Луценко розповів про те, як саме працює новий тролейбус. «У цьому тролейбусі установлено автономний хід 20 кілометрів. Зарядка проводиться під час експлуатації на лінії. Коли закінчується лінія, він опускає штанги в автоматичному режимі, тобто для цього водієві не потрібно виходити. Для того, щоб підняти штанги, є спеціальне обладнання, яке встановлене перед зупинкою на Чехова», – каже Михайло Луценко.
Наразі тролейбус їздитиме в тестовому режимі, щоб перевірити, як при повному завантаженні буде витрачатись заряд, яку відстань потрібно проїхати з контактною мережею, щоб зарядитися тощо.