Прозорий офіс змінює графік роботи

Графік прийому громадян у Прозорих офісах змінили з огляду на численні звернення мешканців. Відповідно до рекомендацій, які зазначені у Постановах Кабінету Міністрів України №211 та №392 (зі змінами), для запобігання поширенню коронавірусу у Вінницькій ОТГ, було внесено зміни у розпорядження міського голови «Про запровадження тимчасового графіку роботи працівників Вінницької міської ради на період карантину». Зміни стосуються роботи Центрів надання адміністративних послуг. Адміністратори Прозорих офісів прийматимуть вінничан з 09:00 і до 17:00.


«З 23 червня наші адміністратори приймали громадян з 10.00 до 18.00. Під час роботи у такому графіку ми отримали ряд звернень від вінничан, що їм зручніше відвідувати Прозорі офіси з 9.00. Тому було прийнято рішення повернутися до графіку роботи, за яким ми працювали до карантину», – розповіла директорка департаменту адміністративних послуг Ірина Копчук. 

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin