“Регіонал” Продивус розпочав у соцмережах масований “чорний піар” проти місцевої влади. Куратор вінницьких “Слуг народу” під час пандемії COVID-19 витрачає шалені кошти на рекламу своїх “псевдоматеріалів”. І все – аби повернути Вінницю у дев’яності.
Російські ботоферми розповсюджують по вінницьких спільнотах “чорний піар”. У ньому невдалі фотошопери зображають міського голову героєм фільму “Мовчання ягнят”. Ці ж боти раніше були засвічені під публікаціями у “Вінниці корупційній”, сторінки Володимира Продивуса та Максима Пашковського
Проте навідмінну від Пашковського, Драбовського та Продивуса, Сергій Моргунов вклав власні кошти для забезпечення лікарень міста необхідним захисним обладнанням. До того ж мер міста продовжує допомагати медикам. У той час як “слуги” витратили майже 200 тисяч гривень на рекламу у фейсбуці.
А у лютому”Вінниця корупційна” увійшла в топ-10 найщедріших політичних рекламодавців у Facebook. Ця сторінка витратила на політичну рекламу у сомережі – 1785 $