“АТБ-Маркет” підвищує ціни на соціальні категорії продуктів харчування та товари першої необхідності у зв’язку із зростанням закупівельних цін від постачальників.
Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.
У компанії повідомляють, що продукти з “борщового набору” (картопля, капуста, цибуля, морква) подорожчали на 35-128%, цукор – на 8%, макаронні вироби – на 9,5%, крупи – на 11%, гречка – на 51%, борошно – на 5%, яйця – на 6%.
“Компанія “АТБ-Маркет” змушена підвищити ціни на продукти харчування та товари першої необхідності. Така ситуація пов’язана зі стрімким зростанням закупівельних цін від постачальників не тільки для торговельної мережі АТБ, а й для всіх операторів українського ринку роздрібної торгівлі”, – йдеться в повідомленні.
За даними компанії, підвищення цін постачальників пов’язані з карантинними заходами, зокрема із забороною на велику кількість працівників в одному приміщенні, транспортними обмеженнями.