Півляма на антирекламу Сергія Моргунова витратили опоненти

На «політичний бруд» проти діючого міського голови Вінниці Сергія Моргунова у соцмережі Facebook за 2020 рік замовники витратили близько 400 тис грн.

Такі дані наводить Громадський Рух «Чесно».

У «Чесно» підрахували, скільки отримала компанія Цукерберга протягом січня-липня 2020-го від рекламних постів зі сторінок, які рекламували дописи проти політиків чи партій.

Частіше за все такі сторінки мають нейтральні назви, дотримуються стилю новинної стрічки, хоча власного сайту не мають і постійно публікують передруки з інших медіа. Хоча, якщо казати про Вінницю, то мера персоніфіковано «тролять» з низки сторінок – деякі з них прив’язані до сайтів, деякі обмежуються виключно постами у соцмережі.  

Беззаперечним лідерами виявилися Володимир Зеленський та його «Слуга народу». А от далі у рейтингу розмістилися нардеп та потенційний кандидат у мери Дніпра Максим Бужанський, мери Дніпра Борис Філатов та Харкова Геннадій Кернес. П’ята позиція – у Сергія Моргунова. За ним «йдуть» очільники Києва та Одеси Віталій Кличко та Геннадій Труханов, а також Петро Порошенко з «Європейською Солідарністю».

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin