“Позитивний імідж міста – це конкурентна перевага”, – мер Моргунов

У Вінниці продовжують працювати над брендингом міста та його промоцією спільно з бізнесом та громадськістю – попри виклики пандемії.

Про це на своїй сторінці у Фейсбук повідомив міський голова Сергій Моргунов.

“За підсумками 2020 року, цілі Маркетингової стратегії Вінниці реалізовані на 91%. А це важливий фундамент для подальшого успішного розвитку громади”, – написав мер.

Що вдалось зробити:

  • прийняли Стратегію розвитку туризму до 2030 року
  • розробили перший в Україні стандарт гостинності
  • випустили туристичний путівник
  • встановили нову туристичну навігацію у середмісті
  • затвердили брендбук «Візуалізація бренда міста Вінниці»
  • започаткували співпрацю з французьким Діжоном у сфері гастротуризму.

Міський голова також додав, що у Вінниці відкрилась унікальна виставка колекцій і мініатюр – з найбільшим рухомим макетом міста серед українських музеїв.

“Пандемія, звичайно, обмежила міжнародну співпрацю, проте контакти з нашими закордонними друзями ми тримаємо і онлайн.
Вінницю знають і про неї говорять. І важливо зміцнювати сильні позиції Вінниці як міста ідей, яке привабливе для мешканців, бізнесу, туристів, – зазначив Моргунов. – Тому серед пріоритетів на 2021 рік з розвитку Вінницької громади – підтримка сфери маркетингу і туризму. Зокрема, розпочнемо реконструкцію приміщення на вул. Соборній під створення інноваційного туристичного хабу. Також очікуємо старту будівництва у Вінниці І черги заводу компанії HEAD, яка є світовим лідером з виробництва спортивного спорядження. Позитивний імідж міста – це конкурентна перевага, яка дозволяє не тільки залучити більше туристів, а й пожвавити економічну та ділову активність”.

Коментарі у Facebook
Поділиться новиною
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin