Під час повномасштабного вторгнення росія продовжує цілеспрямовано атакувати об’єкти критичної інфраструктури України, зокрема енергетичні системи.
З метою підвищення готовності міста до можливих викликів та відпрацювання дій у разі тривалих відключень електроенергії, 8 листопада у Вінниці провели навчальне відпрацювання роботи громадського транспорту без електроживлення.
Навчання мали на меті не лише перевірку технічних можливостей, а й оцінку координації дій усіх служб, відповідальних за транспорт, комунікацію та інформування пасажирів.
Також, навчання дало змогу побачити реальні виклики, скоригувати роботу транспорту на маршрутах, перевірити взаємодію між службами та готовність системи до оперативного реагування.
Вінницька транспортна компанія врахує результати тестування при оновленні «Плану транспортного забезпечення користувачів транспорту у разі відсутності напруги». Також буде оптимізовано використання автобусів на менш завантажених лініях і розширено застосування тролейбусів з автономним ходом.
У день навчання, з 5:30 до 23:50, на маршрути вийшло 284 одиниці транспорту: 4 тролейбуси з автономним ходом, 50 автобусів та 230 маршрутних таксі. Автобуси №4, 5, 6, 7, 11, 19, 20, 21, 22, 24, 27, 30 і 32 працювали за розкладом вихідного дня, а маршрути №1, 2, 8, 14 і 16 не курсували, бо їх дублювали маршрутки.
«За процесом стежили фахівці департаменту транспорту та міської мобільності Вінницької міської ради та КП “Вінницька транспортна компанія”. Ми готуємось до будь-яких сценаріїв. Тестування підтвердило, що без напруги в контактній мережі ми можемо забезпечити рух громадського транспорту по всіх основних напрямках міста», – зазначає директор департаменту транспорту та міської мобільності Вінницької міської ради Андрій Сорокін.
На ключових зупинках міста – «Пл. Перемоги», «Просп. Юності», «Ринок Урожай», «Водоканал» та інших – чергували обліковці та контролери-ревізори. Вони допомагали пасажирам зорієнтуватися у змінах і фіксували рух транспорту.
Маршрутні таксі працювали за всіма діючими напрямками. Крім того, додали рейси від залізничного вокзалу до Електромережі, Барського шосе, Вишеньки та вулиці Князів Коріатовичів, а також сполучення між Вишенькою та Луговою.
У пікові години, з 10:00 до 11:30, фахівці виявили затримки руху на окремих маршрутах, які користуються підвищеним попитом серед вінничан. Також у період з 12:30 до 17:00 через збільшення кількості приватного транспорту на дорогах не всюди вдалося повністю синхронізувати рух автобусів і тролейбусів з автономним ходом. Через це на окремих відрізках спостерігалися затримки.
Водночас фахівці запевняють, що подібні випробування – саме для того, щоб визначити слабкі місця системи і вдосконалити її.
За словами начальника відділу експлуатації КП «Вінницька транспортна компанія» Миколи Заверухи, в цей день відпрацювали забезпечення транспортного сполучення за ключовими напрямками з району Вишеньки, а саме: до Залізничного вокзалу, вулиці Гетьмана Мазепи, Водоканалу, та за маршрутом Барського шосе до Залізничного вокзалу.
Також він додав, що додатково у суботу курсували тролейбуси з автономним ходом за маршрутом «Лікарня Пирогова – Музей Коцюбинського», аби розвантажити рух у центрі.
Джерело – новини ВМР




